پیش‌بازی پیکان - هوادار؛ دربی کوچک پایتخت با هم‌امتیازها

پیش‌بازی پیکان - هوادار؛ دربی کوچک پایتخت با هم‌امتیازها

پایگاه خبری فوتبالی - تیم‌های پیکان و هوادار در شرایط مشابه و برابری باید مقابل یکدیگر قرار گیرند.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر، پیکان در تهران میزبان هوادار است تا دربی کوچک پایتخت بین این دو تیم در شرایطی که هر دو امتیاز برابری دارند و در جدول همسایه هستند، برگزار شود. دیداری که در بازی رفت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

پیکان در شرایطی باید مقابل همشهری خود قرار گیرد که این روزها اوضاع و احوال خوبی با رضا عنایتی دارد و توانسته تا حدودی خود را از تیم‌های قعر جدولی دور کند. خودروسازان ۱۰ امتیاز از ۱۵ امتیاز ممکن در پنج بازی اخیر به دست آورده‌اند و فقط در این مدت از پرسپولیس شکست خورده‌اند.

در سمت مقابل تیم بنفش پایتخت هم با مسعود شجاعی نتایج نسبتاً خوبی گرفته و با برد هفته قبل مقابل گل‌گهر، شرایط خود در جدول را بهبود بخشید. نکته قابل توجه اینکه هر دو تیم ۲۴ امتیازی هستند و در رده‌های یازدهم و دوازدهم جدول جای گرفته‌اند تا دربی فردا بین این دو تیم از حساسیت بیشتری برخوردار باشد.

از لحاظ آماری هم از پنج دربی بنفش و فیروزه‌ای، سهم پیکان دو برد و هوادار یک پیروزی بوده و فردا دو تیم برای ششمین بار در لیگ برتر مقابل هم قرار می‌گیرند. همچنین اولین تقابل رضا عنایتی و مسعود شجاعی به عنوان دو سرمربی جوان لیگ برتر هم می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد.

نتیجه هفته گذشته: پیکان در رفسنجان مقابل مس به تساوی دو بر دو رسید و هوادار با یک‌ گل در تهران، گل‌گهر را شکست داد.

وضعیت در جدول: پیکان با ۲۴ امتیاز و تفاضل گل ۷- در رده یازدهم قرار دارد و پیکان با همین امتیاز و یک تفاضل گل کمتر دوازدهم است.

هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال ایران

پیکان - هوادار

پنج‌شنبه ۳۰ فروردین ساعت ۱۶:۳۰

ورزشگاه پاس تهران

تیم داوری: فرزاد منصوری، حمیدرضا افشون، آبتین زاهدی و مهرداد خسروی

1997