عکس؛ پاس ندادن لواندوفسکی در فرصت گلزنی که می‌توانست بازی را مساوی کند

عکس؛ پاس ندادن لواندوفسکی در فرصت گلزنی که می‌توانست بازی را مساوی کند

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته بارسلونا با نتیجه چهار بر یک مقابل پاری سن ژرمن در ورزشگاه خانگی خودش یعنی مونتجوئیک شکست خورد و به این ترتیب از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت.

به گزارش فوتبالی ، رابرت لواندوفسکی در بازی مقابل پی اس جی عملکرد خوبی از خودش نشان نداد. روی یک صحنه او در شرایطی قرار گرفت که می توانست با دادن یک پاس خوب، کاری کند که بازی در مجموع مساوی شود اما این کار را نکرد.

در دقیقه 88 بازی، پاری سن ژرمن با نتیجه سه بر یک از بارسلونا جلو بود اما چون بارسا بازی رفت را با نتیجه سه بر دو برده بود، فقط یک گل می خواست تا همه چیز مساوی شود. روی یک ضد حمله سریع، رابرت لواندوفسکی توپ را به سمت دروازه پی اس جی می برد. فران تورس در سمت راست لواندوفسکی حضور داشت و گوندوغان و ژائو فلیکس در سمت چپ لواندوفسکی بودند.

مهاجم لهستانی به هیچ کدام از این بازیکن هایی که اطرافش بودند پاس نداد و خودش به توپ ضربه زد و این موقعیت گلزنی را از دست داد چرا که توپ به مدافع پی اس جی خورد.

هواداران بارسلونا از این خودخواهی لواندوفسکی عصبانی شده اند و معتقدند که اگر او روی این صحنه پاس می داد، بارسلونا می توانست شانس هایی برای صعود داشته باشد.

1470