معنی حالت دست مدافع بارسلونا پس از اخراج از بازی چه بود؟

معنی حالت دست مدافع بارسلونا پس از اخراج از بازی چه بود؟

پایگاه خبری فوتبالی – طرفداران معنی حالت دست رونالد آرائوخو، مدافع بارسلونا هنگام خروج از زمین پس از اخراجش از بازی مقابل پاری سن ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را شرح داده اند.

به گزارش فوتبالی، آرائوخو پس از برخوردی که با بارکولا، بازیکن پاری سن ژرمن در آستانه ورود به محوطه جریمه خودی داشت، در بیست و نهمین دقیقه بازی باعث ده نفره شدن آبی اناری‌ها شد. اخراج مستقیم او از بازی، باعث شد تا برتری 0-1 بارسلونا، در نهایت با شکست سنگین 1-4 عوض شود و پی اس جی در مجموع با نتیجه 4-6 راهی مرحله نیمه نهایی شود. آرائوخو در نتیجه تصمیم داور مبنی بر جریمه او با کارت قرمز، به همراه هم تیمی‌هایش به شدت به این تصمیم اعتراض می‌کرد، تصمیمی که پس از چک شدن توسط داوران ویدیویی، دوباره تایید شد. او سپس هنگام خروج از زمین بازی، دستش را با چرخاندن انگشتان و مچش، به حالت خاصی درآورد که برای بسیاری از طرفداران غیر قابل درک بود.

طرفداران اما پس از بازی، در شبکه‌های اجتماعی و با اتکا به فرهنگ امریکای لاتین، حالت دست مدافع بارسلونا را شرح دادند:" این حرکت دست مربوط به آمریکای جنوبی است و معنای دزدی را القا می‌کند. آرائوخو اهل اروگوئه است. این حرکت در فرهنگ اسپانیایی نیز وجود دارد، اگر نظرات اینجا را نمی‌دیدم، فکر می‌کردم که این حالت دست جهانی است."

2102