یوونتوس به دنبال جذب مهاجم منچستریونایتد

یوونتوس به دنبال جذب مهاجم منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه یوونتوس پس از ناکامی در جذب فیلیپه اندرسون وینگر برزیلی لاتزیو که به پالمیراس برزیل خواهد پیوست، حالا به دنبال جذب آنتونی مارسیال است که در تابستان با توجه به اتمام قراردادش با منچستریونایتد بازیکن آزاد خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه یوونتوس در پی انتقال فیلیپه اندرسون به پالمیراس در حال بررسی برای خرید آنتونی مارسیال به عنوان راه حلی برای تقویت خط حمله خود است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که بیانکونری منتظر پیوستن فیلیپه اندرسون به این تیم در تابستان امسال بودند. با این حال، تصمیم این وینگر برای پیوستن به پالمیراس دوشنبه شب اعلام شد و یوونتوس را به دنبال گزینه‌های جایگزین گذاشت.

اکنون یوونتوس اهداف مختلفی را در نظر گرفته است و مارسیال از منچستریونایتد به عنوان یک گزینه جدی در نظر گرفته می‌شود. مارسیال که به صورت رایگان در دسترس است، مورد توجه چندین باشگاه از جمله اینتر قرار گرفته است.

با این وجود، یوونتوس در جذب این بازیکن فرانسوی با موانعی روبرو است. یکی از چالش‌های مهم دستمزد سنگین ۶ میلیون یورویی مهاجم در سال است که بیش از محدودیت‌های مالی بیانکونری است. علاوه بر این، علاقه تاتنهام به مارسیال مشکل دیگری را برای یوونتوس اضافه می‌کند.

آنتونی مارسیال ۲۸ ساله که نهمین فصل خود را با شیاطین سرخ به پایان می‌رساند؛ در ۳۱۷ بازی توانسته ۹۰ گل به ثمر برساند.

۱۴۲۸