هنوز هم عاشق بارسلونا هستم

هنوز هم عاشق بارسلونا هستم

پایگاه خبری فوتبالی – عثمان دمبله پس از پیروزی شب گذشته پاری سن ژرمن مقابل بارسلونا، ادعا کرده است که هو شدن از طرف طرفداران بارسلونا، علاقه او به این تیم را تغییر نخواهد داد.

به گزارش فوتبالی، دمبله که در تابستان گذشته راهی پاری سن ژرمن شده بود، با گلزنی دوباره مقابل آبی اناری‌ها، به تیمش کمک کرد تا اختلاف یک گله بازی رفت را با پیروزی 1-4 مقابل تیم سابقش جبران کند و راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود. بارسلونا در بازی رفت یک پیروزی خفیف را کسب کرد و وقتی که در ابتدای بازی، با گلزنی رافینیا پیش افتاد، به نظر می‌رسید که کنترل بازی را در دست دارد اما با اخراج رونالد آرائوخو در نیمه اول، ورق بازی به نفع پاریسی‌ها برگشت و در نهایت این شاگردان انریکه بودند که با پیروزی زمین بازی را ترک کردند.

دمبله در مصاحبه پس از بازی، درباره این دیدار و همچنین هو شدن توسط طرفداران بارسلونا گفت:" همه باور داشتنمد که ما می‌توانیم به دور بعد صعود کنیم، حتی با وجود اینکه در بازی رفت 2-3 شکست خورده بودیم. ما تسلیم نشدیم و می‌دانستیم که قرار است اینجا گلزنی کنیم. تغییر بزرگی را از جانب کل تیم شاهد بودیم، ما کل هفته را به همراه سرمربی به تمرینات تاکتیکی پرداختیم. استقبالی که از من شد؟ من به خوبی تجربه آن را داشتم زیرا قبلا هم در سال 2021 اینجا در بارسلونا هو شده بودم. من بازی خودم را به خاطر سوت‌هایی که زده می‌شوند، تغییر نخواهم داد. من متمرکز باقی ماندم و تمام تلاشم را کردم. بارسا باشگاه بسیار بزرگی است، من عاشق بارسلونا هستم و این سوت‌ها را درک می‌کنم، زندگی همین است."

2102