دورخیز ناپولی برای جذب ستاره کانادایی لیل

دورخیز ناپولی برای جذب ستاره کانادایی لیل

پایگاه خبری فوتبالی- جاناتان دیوید، ستاره کانادایی تیم لیل فرانسه مورد توجه ناپولی قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، ناپولی هرچه‌قدر در فصل گذشته با هدایت لوچیانو اسپالتی عملکرد خوب و درخشانی از خود به نمایش گذاشت و موفق شد پس از سه دهه عنوان قهرمانی سری آ ایتالیا را به دست بیاورد، اما در این فصل شرایط اصلا باب میل اهالی ناپل پیش نرفت و آن‌ها در حال حاضر فاصله زیادی با تیم‌های بالانشین جدول دارند. آن‌ها در لیگ قهرمانان اروپا نیز توفیق چندانی نداشتند و در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها برابر بارسلونا شکست خوردند.

دی لورنتیس، مالک و مدیر باشگاه ناپولی از حالا در حال برنامه‌ریزی برای فصل آینده است تا ناکامی فصل جاری را جبران کند. او به خوبی می‌داند که ستاره‌هایی مثل ویکتور اوسیمن و خویچا کواراتسخلیا را ممکن است از دست بدهد؛ چرا که باشگاه‌های زیادی در سطح اروپا به جذب این دو بازیکن علاقه دارند.

همچنین بازیکنانی نظیر زیلینسکی و لوبوتکا هم به پایان مهلت قراردادشان نزدیک می‌شوند و ممکن است خواهان ترک ناپل در پایان فصل باشند.

دی لورنتیس حالا قصد دارد اهداف نقل و انتقالاتی خود را مشخص کند. جاناتان دیوید کانادایی، یکی از بازیکنان مورد علاقه باشگاه ایتالیایی برای جانشینی ویکتور اوسیمن است.

هرچند که موضوع مبلغ درخواستی باشگاه لیل می‌تواند یک مانع بزرگ بر سر راه ناپولی باشد. ناپولی می‌خواهد چیزی حدود 35 میلیون یورو برای به خدمت گرفتن جاناتان دیوید هزینه کند، اما لیل نمی‌خواهد مهاجم توانمند تیمش را با قیمت کمتر از 50 میلیون یورو از دست بدهد.

اینتر میلان و چند باشگاه دیگر نیز رقیب ناپولی در مسیر جذب جاناتان دیوید هستند.

1428