ژاوی: برخی تصمیم های داور رومانیایی عجیب بود!

ژاوی: برخی تصمیم های داور رومانیایی عجیب بود!

پایگاه خبری فوتبالی- ژاوی پس از شکست تیم بارسلونا در دیدار لیگ قهرمانان اروپا مقابل پاری سن ژرمن از داور رومانیایی این بازی انتقاد کرد.

به گزارش فوتبالی، شاگردان ژاوی هرناندز در شبی تلخ و در شهر بارسلون مقابل شاگردان لوییز انریکه در تیم پاری سن ژرمن با یک کامبک عجیب روبرو شدند و شانس حضور در جمع ۴ تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری و قهرمانی در این رقابت ها را از دست دادند. با این شکست بارسلونا‌ شانس حضور در رقابت های جام جهانی باشگاه های ۲۰۲۵ را نیز از دست داد. ژاوی پس از این دیدار با انتقاد از داور بازی در مورد شرایط این بازی گفت : "من فکر می کنم داوری ای دیدار کمی عجیب و غافلگیر کننده بود. برخی تصمیمات داور آنقدر عجیب بود که نمی توانم در مود آنها حرف دیگری را بگویم. بارها به این نکته اشاره کرده ام که ما یک باشگاه در حال نوسازی و بازسازی هستیم و ما به نوعی در حال پرورش بذری جوان برای آینده بارسلونا هستیم."

 ژاوی در ادامه افزود: "ما در این فصل لیگ قهرمانان اروپا با وجود محدودیت های مالی و مصدومیت های پر تعداد به خوبی مقابل تیم های بزرگ و متمول فوتبال اروپا رقابت کردیم و شرایط خوبی در لیگ قهرمانان اروپا داشتیم و من به بازیکنان جوان خود بسیار افتخار می کنم که به همراه آنها قرار است در آینده به کارهای مهمی را انجام دهیم. مطمئن باشید بارسلونا بسیار قوی تر از این فصل به رقابت ها بازخواهد گشت و دوران خوب تیم آغاز می شود."

۱۰۰۹