عکس؛ لحظه‌ای که سقوط بارسلونا مقابل پاریسن ژرمن آغاز شد

عکس؛ لحظه‌ای که سقوط بارسلونا مقابل پاریسن ژرمن آغاز شد

پایگاه خبری فوتبالی - بدون شک اخراج شدن رونالد آرائوخو مقابل پاری سن ژرمن موجب شد تا بارسلونا دیگر نتواند حرفی مقابل تیم پاریسی داشته باشد و به این ترتیب تن به یک شکست سنگین داد.

به گزارش فوتبالی ، پاری سن ژرمن موفق شد در ورزشگاه خانگی بارسلونا این تیم را با نتیجه چهار بر یک در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شکست بدهد و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

در این بازی رافینیا گل اول را برای بارسلونا در دقیقه دوازده به ثمر رساند. در حالی که بارسا در مجموع دو بازی رفت و برگشت دو گل پیش بود و همه چیز برای تیم ژاوی خوب پیش می رفت، در دقیقه 29، بارکولا وینگر پاری سن ژرمن در حال تک به تک شدن با تراشتگن بود که رونالد آرائوخو مدافع اروگوئه ای بارسلونا روی او خطا کرد و این بازیکن را چسبیده به محوطه جریمه سرنگون کرد.

داور بازی که ایستوان کواتس از کشور رومانی بود، روی این صحنه به آرائوخو کارت قرمز مستقیم داد. بارسلونا پس از این که ده نفره شد دیگر حرفی برای گفتن مقابل پی اس جی نداشت و چهار بار دروازه اش باز شد. شاید اگر آرائوخو روی این صحنه خطا نمی کرد، اوضاع برای بارسلونا خیلی بهتر پیش می رفت حتی اگر روی همین صحنه بارسلونا گل می خورد.

1470