سیمئونه در خاک آلمان تسلیم دورتموند شد

سیمئونه در خاک آلمان تسلیم دورتموند شد

پایگاه خبری فوتبالی - بروسیا دورتموند موفق شد در دیدار با اتلتیکو مادرید با حساب چهار بر دو به پیروزی رسید تا راهی مرحله نیمه نهایی شود. 

به گزارش فوتبالی، از دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های بروسیا دورتموند و اتلتیکو مادرید در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک به مصاف یک دیگر رفتند. دیدار رفت دو تیم در واندا مترو پولیتانو با پیروزی 2 بر یک به سود اتلتیکو به پایان رسیده بود.

در نیمه اول شاهد حملات دورتموند بودیم. میزبان از همان ابتدا مالکیت توپ و میدان را در اختیار گرفت و بالاخره در دقیقه 34 موفق شد با شوت یولین برنت به گل اول دست پیدا کند. تنها 5 دقیقه بعد از این گل، یان ماتسن با یک ضربه زیبا از یک زاویه تنگ، دروازه اوبلاک را باز کند تا زنبورها در مجموع حتی جلو بیافتند.

در نیمه دوم این شاگردان دیگو سیمئونه بودند که خیلی سریع در دقیقه 49 با گل به خودی متس هوملس، توانست به بازی برگردد. در دقیقه 64 آنخل کوریا در حالی بازی را 2-2 و اتلتیکو را در مجموع پیش انداخت که شوت اول او توسط هوملس دفاع شد، اما در نهایت توانست گل دوم را به ثمر برساند. اما دورتموند تسلیم نشد و در دقیقه 71 فولکروگ با ضربه سر دروازه اتلتیکو مادرید را گشود تا همه چیز برابر شود و تنها 3 دقیقه بعد، سابیتزر گل پیروزی و چهارم را برای دورتموند به ثمر رساند تا دورتموند در مجموع 2 بازی رفت و برگشت با پیروزی 5-4 راهی نیمه نهایی و حریف پی اس جی شوند.

4416