عکس؛ آتش زدن پیراهن عثمان دمبله و خوک عروسکی برای استقبال از او

عکس؛ آتش زدن پیراهن عثمان دمبله و خوک عروسکی برای استقبال از او

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران بارسلونا به شدت از دست عثمان دمبله عصبانی هستند و پیش از شروع بازی بارسلونا - پاری سن ژرمن، ابراز نفرت را نسبت به این بازیکن آغاز کردند.

به گزارش فوتبالی ، بارسلونا و پاری سن ژرمن از ساعت 22:30 به وقت ایران در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه مونتجوئیک به مصاف هم می روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رقم می خورد و در نهایت کدام تیم موفق می شود راهی مرحله فینال شود.

عثمان دمبله در بازی رفت پی اس جی - بارسلونا که با برد سه بر دو بارسلونا تمام شد، گل اول پاری سن ژرمن را به ثمر رساند. دمبله پس از گلزنی به بارسلونا مقابل این تیم خوشحالی کرد و به این ترتیب خشم هواداران بارسلونا را بر انگیخت. دمبله به مدت شش سال بازیکن بارسلونا بود و مصدومیت های زیادی را در این تیم داشت. حالا که او از بارسا رفته است به این تیم گلزنی می کند و خوشحالی می کند.

هواداران بارسلونا در اطراف مونتجوئیک، پیراهن عثمان دمبله را آتش زدند و خوک هایی عروسکی با چهره او درست کرده اند. به نظر می رسد که در طول بازی جو سنگینی علیه بازیکن فرانسوی وجود داشته باشد.

1470