امیدواری رئیس جمهور فرانسه به بازی کردن امباپه در المپیک

امیدواری رئیس جمهور فرانسه به بازی کردن امباپه در المپیک

پایگاه خبری فوتبالی - امانوئل مکرون، رئیس جمهور کشور فرانسه امیدوار است که کیلیان امباپه اجازه بازی در رقابت های المپیک 2024 را پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، قرارداد کیلیان امباپه با پی اس جی در پایان فصل جاری به امام می رسد و به گفته خبرگزاری های معتبر، رئال مادرید مقصد بعدی این ستاره فرانسوی خواهد بود. با این حال، رئال مادرید به صراحت اعلام کرده که به هیچ کدام از بازیکنانش اجازه بازی کردن در رقابت های المپیک را نمی دهد و همین موضوع باعث نگرانی تیم ملی زیر 23 ساله های فرانسه شده، چون آن ها حساب ویژه ای روی کیلیان امباپه باز کرده بودند.

به نقل از سایت گل، رئیس جمهور کشور فرانسه، امانوئل مکران در گفت گویی با رادیو مونت کارلو گفت: "ما هرکاری خواهیم کرد تا یک تیم رقابتی به این مسابقات اعزام کنیم. من اعتماد زیادی به فرانسه و باشگاه های اروپایی دارم. ما قبلاً نیز یورو داشتیم و به نظرم اگر ما می خواهیم یک تورنمنت بی نظیر اجرا کنیم، باشگاه ها باید نقش خودشان را به خوبی ایفا کنند."

"من چند وقتی است که با امباپه صحبتی نداشته ام، اما صادقانه امیدوارم که باشگاهش به او، اجازه بازی کردن در المپیک را بدهد."

امباپه نیز قبل تر اعلام کرده بود که بازی در المپیک را به باشگاهش واگذار خواهد کرد.

4416