اگر رونالدو در آرسنال بازی می‌کرد، چند گل به ثمر می‌رساند؟

اگر رونالدو در آرسنال بازی می‌کرد، چند گل به ثمر می‌رساند؟

پایگاه خبری فوتبالی - پیرس مورگان خبرنگار معروف انگلیسی معتقد است کریستیانو رونالدو تکه گمشده پازل ترکیب میکل آرتتاست و این فوق ستاره پرتغالی اگر در این تیم بازی می کرد، می توانست حداقل 25 گل برای توپچی ها به ثمر برساند.

به گزارش فوتبالی، روز یک شنبه یک اتفاق غیر منتظره برای آرسنال رخ داد. آن ها در ورزشگاه خانگی به مصاف استون ویلا رفتند و در نهایت با نتیجه دو بر صفر شکست خوردند و این باخت باعث شد تا منچسترسیتی صدرنشین فعلی لیگ برتر انگلیس شوند و حالا آرسنال و لیورپول 2 امتیاز با سیتیزن ها فاصله دارند. 

به نقل از سایت گل، این شکست واکنش های زیادی در سراسر فضای مجازی به همراه داشت و پیرس مورگان که هوادار آرسنال نیز است، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: "از رونالدو بخواهید تا به شما کمک کند. فکر می کنم کریستیانو می توانست حداقل 25 گل در یک فصل برای تیم ما به ثمر برساند. مهاجم نوک، نقطه کور ترکیب میکل آرتتاست."

آرسنال حالا چهارشنبه شب از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم آلیانتس آرنا، مهمان بایرن مونیخ است. بازی رفت دو تیم در هفته گذشته در استادیوم امارات، با تساوی دو بر دو به پایان رسید و میکل آرتتا و شاگردانش کار بسیار سختی برای رفتن به مرحله نیمه نهایی خواهند داشت.

4416