دعوت سرمربی باتجربه ایتالیایی از یوونتوس برای جذب ستاره منچستر یونایتد

دعوت سرمربی باتجربه ایتالیایی از یوونتوس برای جذب ستاره منچستر یونایتد

پایگاه خبری فوتبالی – فابیو کاپلو، یوونتوس را به جذب میسون گرینوود، ستاره انگلیسی باشگاه منچستر یونایتد که به صورت قرضی در ختافه حضور دارد، دعوت کرده است.

به گزارش فوتبالی، گرینوود 22 ساله، پس از تغییر نظر منچستر یونایتد، در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی، به صورت قرضی و برای یک فصل، راهی ختافه شد. او پس از اینکه در ژانویه سال 2022، به دلیل اتهام به تجاوز و خشونت خانگی دستگیر شده بود، دیگر برای منچستر یونایتد به میدان نرفته است. تمامی این اتهامات در ماه فوریه سال گذشته، رفع اتهام شدند. 

سر جیم راتکلیف، امکان بازگشت این مهاجم انگلیسی به اولدترافورد را رد نکرده است اما یونایتد در آستانه پنجره نقل و انتقالاتی تابستان پیش رو، به فروش دائمی او نیز علاقه خواهد داشت. گرینوود در طول دوران قرضی اش در ختافه، عملکرد خوبی داشته و در 29 بازی برای این تیم اسپانیایی، 8 گل زده و 5 پاس گل را نیز به ثبت رسانده است. بارسلونا و اتلتیکو برای بررسی احتمال جذب این بازیکن با یونایتد ارتباط برقرار کرده اند، در حالی که یوونتوس نیز به جذب او علاقه مند است. 

حالا کاپلو، سرمربی سابق تیم ملی انگلیس، در مصاحبه با گاتزا دلو اسپرت، یوونتوس را به جذب گرینوود ترغیب کرده است:" من درباره گریوود شنیده ام. بازیکن با استعداد منچستر یونایتد که تحت تاثیر مشکلات شخصی بوده است اما به نظر در ختافه دوباره متولد شده است. شکی درباره توانایی‌های او وجود ندارد."

2102