احتمال حضور نویر و سانه در بازی مقابل آرسنال از زبان توخل

احتمال حضور نویر و سانه در بازی مقابل آرسنال از زبان توخل

پایگاه خبری فوتبالی – با تایید توماس توخل، دو ستاره آلمانی بایرن مونیخ، آماده هستند تا تیمشان را در تقابل حساس مقابل آرسنال در لیگ قهرمانان، همراهی کنند.

به گزارش فوتبالی، آرسنال برای برگزاری دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، راهی آلیانز آرنا خواهد شد. بازی رفت دو تیم با نتیجه 2-2 به پایان رسیده بود. توپچی‌ها تلاش خواهند کرد تا پس از شکست ناامید کننده در مقابل استون ویلا در روز یکشنبه، با کسب پیروزی در این بازی، روحیه خود را بازسازی کنند. در طرف مقابل، سلطه 11 ساله بایرن مونیخ در بوندسلیگا، با فصل درخشان تیم ژابی آلونسو و قهرمانی بایرلوکوزن، به پایان رسید و لیگ قهرمانان اروپا، تنها روزنه امید غول المانی به شمار می‌آید.

بایرن مونیخ پیش از این مسابقه حساس، با تایید خبر رسیدن نویر و سانه، دو ستاره آلمانی این تیم به بازی آرسنال توسط توماس توخل، روحیه مضاعفی پیدا کرده است. سانه نمایش درخشانی را در ورزشگاه امارات به اجرا گذاشت اما توخل ادعا کرده بود که شرکت او در بازی برگشت، در هاله ای از ابهام قرار دارد. نویر نیز بازی این تیم مقابل کلن را به دلیل مشکل ماهیچه ای، از دست داده بود.

توخل در کنفرانس خبری خود حضور این دو ستاره مهم ترکیب تیمش را تایید کرد:" مانول نویر و لروی سانه می‌توانند بازی کنند. با توجه به وضعیت سرژ گنبری و کینگزلی کومان، لروی احتمالا باید تا حد ممکن به خود فشار بیاورد."

گنبری که گل اول تیمش مقابل آرسنال را به ثمر رسانده بود بازی برگشت را از دست خواهد داد و کومان نیز به دلیل مصدومیت در ناحیه ران خود، ادامه فصل را از دست خواهد داد.

2102