رونالدو کدام بازیهای النصر را به علت محرومیت از دست می‌دهد؟

رونالدو کدام بازیهای النصر را به علت محرومیت از دست می‌دهد؟

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو به علت ضربه ارنج به علی البلیهی مدافع الهلال در نیمه نهایی سوپرجام عربستان، با محرومیتی دو جلسه ای مواجه خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، الشرق الاوسط گزارش داده است که ستاره پرتغالی به خطار رفتار خشونت آمیز خود، دو جلسه در لیگ عربستان محروم خواهد شد. رونالدوی 39 ساله به علت ضربه آرنج به البلیهی با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شده بود. 

کمیته انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال عربستان جلسه ای را با رونالدو برگزار کرده است تا در مورد اتفاقاتی که رخ داده، صحبت شود. رونالدو در این جلسه مدعی شده که نباید اخراج می شده است. پس از این جلسه، باید در مورد محرومیت رونالدو تصمیم گیری شود که این ستاره احتمالا دو جلسه محروم خواهد شد و بازی روز جمعه مقابل الفیحا و بازی هشتم اردیبهشت مقابل الخلیج را از دست خواهد داد. 

النصر فصل جالبی نداشته است و با حذف از لیگ قهرمانان آسیا و سوپرحام عربستان در مسیر فصلی بدون جام قرار دارد چرا که در لیگ عربستان نیز دوازده امتیاز با الهلال فاصله دارند. تنها امید النصر این است که بتواند قهرمان جام حذفی عربستان شود که آنها باید در نیمه نهایی به مصاف الخلیف بروند. البته النصری ها در شروع فصل به قهرمانی جام باشگاه های عرب رسیده بودند.

4125