آینده پیولی و میلان در هاله از ابهام

آینده پیولی و میلان در هاله از ابهام

پایگاه خبری فوتبالی- آینده استفانو پیولی روی نیمکت مربیگری میلان در فصل آینده در هاله ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، پس از شکست خانگی مقابل رم در مرحله ۱/۴ نهایی لیگ اروپا و همچنین تساوی ۳-۳ مقابل تیم قعر جدولی ساسولو نوک تیز پیکان انتقادات به سوی استفانو پیولی سرمربی میلان مجددا روانه شده است. میلان در ۱۷ بازی خارج از خانه در سری آ فعلی ۲۹ گل دریافت کرده و تنها ساسولو، سالرنیتانا و فروزینونه آمار بدتری دارند که به ترتیب ۳۳، ۳۶ و ۳۷ گل دریافت کرده اند.

در مورد گزینه های جایگزینی پیولی شایعات زیادی این روزها در محافل خبری ایتالیا وجود دارد. یکی از نام هایی که برای آینده میلان مطرح شده است مارکو رز سرمربی فعلی لایپزیگ است که تا سال ۲۰۲۵ با باشگاه آلمانی قرارداد دارد. البته تاکنون هیچ تماس مستقیمی بین طرفین وجود نداشته اما سر نخ هایی برای مذاکره بین تیم ایتالیایی و مربی لایپزیگ برای آینده وجود دارد.

از سوی دیگر گفته شده آنتونیو کونته رویای سرمربیگری میلان را در سر دارد و او علاقه مند به حضور در این تیم و فعالیت در کنار زلاتان ابراهیموویچ و البته شور هواداران تیم میلان است اما فورلانی مدیر ورزشی باشگاه مذاکرات با او را به آینده موکول کرده است.

به نظر می رسد نتیجه هفته جاری در لیگ اروپا مقابل رم در بازی برگشت و همچنین نتیجه بازی دربی میلان می تواند در آینده حضور پیولی در تیم میلان تاثیرگذار باشد.

۱۰۰۹