هافبک برزیلی مدنظر یوونتوس به پالمیراس پیوست!

هافبک برزیلی مدنظر یوونتوس به پالمیراس پیوست!

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن برزیلی لاتزیو که مدنظر یوونتوس قرار داشت به لیگ سری آ برزیل بازگشت!

به گزارش فوتبالی، فلیپه اندرسن وینگر برزیلی باشگاه لاتزیو با قراردادی آزاد و به صورت ۱ به علاوه ۱ ساله به پالمیراس برزیل پیوست. نکته جالب در این مورد این بود که فابریزیو رومانو خبر انتقال او به یوونتوس را قطعی دانسته بود که در پست صفحه اجتماعی خود به آن اشاره کرده بود!

قرارداد فیلیپه اندرسون در ماه ژوئن با لاتزیو تمام می شود و پیش از این هیچ تصمیمی برای امضای قرارداد جدید در این مرحله وجود نداشت. یوونتوس یکی از باشگاه هایی بود که وینگر برزیلی را به عنوان بازیکن آزاد برای فصل آینده زیر نظر داشت.

فیلیپه اندرسون هافبک سه فصل قبل از لاتزیو راهی فوتبال لیگ برتر انگلیس شد و با قراردادی به ارزش ۳۳.۵ میلیون پوند به وستهام پیوست اما در لیگ انگلیس به اندازه کافی درخشان ظاهر نشد و مجددا به فوتبال ایتالیا و لاتزیو بازگشت.

این هافبک برزیلی در دوره ای مدنظر باشگاه آرسنال و حتی رئال مادرید نیز قرار داشت اما این انتقال برای او هرگز رخ نداد و حالا این بازیکن برزیلی در تابستان راهی فوتبال برزیل خواهد شد. باشگاه پالمیراس که بازیکنان جوان زیادی را در فصل آتی راهی فوتبال اروپا خواهد کرد از تیم های پر افتخار لیگ برزیل به شمار می رود.

۱۰۰۹