نظر ژاوی درباره دیدار بارسلونا - پی‌اس‌جی: یک جنگ فوتبالی

نظر ژاوی درباره دیدار بارسلونا - پی‌اس‌جی: یک جنگ فوتبالی

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا ادعا کرد در بازی روز سه شنبه شاهد یک بازی هجومی از سوی شاگردانش خواهیم بود.

به گزارش فوتبالی، سه شنبه شب تیم های بارسلونا و پاریسن ژرمن، دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در ورزشگاه المپیک مونچوییک برگزار خواهند کرد. دیدار رفت دو تیم استادیوم پارک دو پرنس با پیروزی سه بر دو کاتالان ها با پایان رسید و حالا ژاوی و شاگردانش شانس بسیار زیادی برای صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا دارند. 

به نقل از سایت گل، ژاوی در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "چیزی که می خواهیم این است که توپ را از پی اس جی بگیریم و سپس حمله کنیم. یک جنگ بزرگ فوتبالی رخ خواهد داد. ما یک گل جلو هستیم و این فوق العاده است، اما برای من، مهم ترین چیز این است که ثابت کنیم می توانیم با یکی از بزرگ ترین تیم های دنیا رقابت کنیم. این نکته بسیار مهمی برای باشگاه خواهد بود."

ژاوی و بارسلونا چند بازی حساس پیش رو دارند. آن ها بعد از بازی با پی اس جی باید در لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف رئال مادرید بروند که پیروزی در این دیدار می تواند فاصله دو تیم را به 5 امتیاز کاهش دهد و کورس قهرمانی را جذاب تر کند.

4416