برد شش گله چلسی با چهار گل از ستاره انگلیسی

برد شش گله چلسی با چهار گل از ستاره انگلیسی

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سی و سوم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، چلسی و اورتون در ورزشگاه خانگی چلسی یعنی استمفورد بریج به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی چلسی موفق شد با نتیجه شش بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی کول پالمر ستاره بی چون و چرای چلسی بود. این وینگر جوان انگلیسی موفق شد در این بازی چهار گل به ثمر برساند و پوکر کند. دو گل دیگر چلسی توسط نیکولاس جکسون و الفی گیلکریست به ثمر رسیدند.

چلسی به طور کلی در این فصل از رقابت ها با هدایت مائوریسیو پوچتینو عملکرد خوبی نداشته است اما اکنون یک برد پر گل را به دست آورد. چلسی باید برنامه ریزی های خود را برای فصل آینده آغاز کند تا در فصل آینده دوباره بتواند به جمع مدعی های لیگ برتر انگلیس برگردد. نکته مثبت چلسی در این فصل درخشش کول پالمر وینگر 21 ساله انگلیسی بوده است.

پالمر اکنون در لیگ برتر انگلیس بیست گله شده است و تبدیل به رقیبی برای ارلینگ هالند در بحث آقای گلی شده است و باید دید که اوضاع برای او به چه شکل پیش خواهد رفت. هالند و پالمر اکنون هر دو به طور مشترک آقای گل لیگ برتر انگلیس هستند.

تماشای گل اول چلسی

1470