فشار رسانه ها روی مدیر باشگاه اسپورتینگ لیسبون برای شایعه انتقال روبن آموریم به لیورپول

فشار رسانه ها روی مدیر باشگاه اسپورتینگ لیسبون برای شایعه انتقال روبن آموریم به لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی- رئیس باشگاه اسپورتینگ لیسبون برای فرار از انتقاد هوادارن برای انتقال روبن آموریم به لیورپول سکوت کرده است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر وبسایت اسکای فردریکو وارانداس، رئیس باشگاه اسپورتینگ لیسبون پرتغال برای جلوگیری از انتقاد و اعتراض هواداران علی‌رغم توافق شفاهی که از قبل با روبن آموریم برای جدایی از این تیم داشته فقط در صورتی که باشگاهی حق فسخ کامل موجود در قرارداد این مربی پرتغالی را پرداخت کند راضی به جدایی او می شود و با مبلغی کمتر از آن اجازه خروج آموریم را نخواهد داد.

در مورد این مربی و همچنین مدیر ورزشی باشگاه اسپورتینگ لیسبون صدرنشین لیگ پرتغال شایعات زیادی در هفته های اخیر وجود داشته است. در این مورد گفته شده هوگو ویانا، مدیر ورزشی باشگاه اسپورتینگ لیسبون هم در پایان فصل به همراه روبن آموریم از تیم پرتغالی جدا خواهد شد و لیورپول به عنوان مشتری جدی مربی پرتغالی از این موضوع مطلع شده است. از مدت ها قبل گفته شد که ریچارد هیوز مدیر ورزشی جدید لیورپول خواهد بود اما امکان اینکه ویانا جزوی از کادر فنی آموریم باشد وجود دارد. از سوی دیگر باشگاه متمول نیوکاسل که تیم سابق هوگو ویانا نیز هست به جذب او علاقه‌مند است.

نکته مشخص در این باره این است که مدیر اسپورتینگ لیسبون برای جلوگیری از خشم هواداران می خواهد مذاکره برای توافق بر سر رقمی پایین تر از بند آزادسازی روبن آموریم را نپذیرد و این اتفاق ممکن باعث تنش در اسپورتینگ لیسبون شود و از سوی دیگر لیورپول می خواهد این انتقال را انجام دهد.

۱۰۰۹