ستاره درخشان و ۲۰ ساله کریستال پالاس مقابل لیورپول و منچسترسیتی کیست؟

ستاره درخشان و ۲۰ ساله کریستال پالاس مقابل لیورپول و منچسترسیتی کیست؟

پایگاه خبری فوتبالی- آدام وارتون هافبک جوان باشگاه کریستال پالاس با درخشش مقابل دو تیم مدعی لیورپول و منچسترسیتی برای خود نامی در فوتبال انگلیس دست و پا کرده است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه دیلی تلگراف در دو بازی اخیر کریستال پالاس در مقابل لیورپول و منچسترسیتی و سابقه درخشش در تیم بلکبرن به نظر می‌رسد آدام وارتون ستاره بعدی خط هافبک فوتبال انگلیس باشد. این بازیکن ۲۰ ساله که توانایی بازی در پست هافبک دفاعی و هافبک وسط را دارد و توانایی بازیسازی و هدایت کنندگی در میانه میدان را نیز نشان داده با مهارت بالا در تکل زدن، درگیری در تصاحب توپ و هوش بالا در ارسال پاس های خط شکن نظر بسیاری از کارشناسان را به خود جلب کرده است‌.

 بدون شک این بازیکن استعدادی عالی برای بازی در تیم های بزرگ فوتبال انگلیس دارد. شانس بزرگ او‌ می تواند حضور گلاسنر در راس کادر فنی کریستال پالاس باشد تا روند پیشرفت او تسریع شود. این بازیکن سابقه در رده های سنی تیم ملی انگلیس را دارد و با ادامه درخشش می تواند نظر گرت ساوتگیت را برای دعوت به تیم بزرگسالان فوتبال انگلیس جلب کند.

این بازیکن در دو دیدار مقابل لیورپول و منچسترسیتی جزو بهترین بازیکنان زمین بود و به نظر در تابستان مدنظر قدرت های شش گانه فوتبال انگلیس قرار گیرد.

۱۰۰۹