خط دفاع بارسلونا که امباپه مقابل آن هت‌تریک کرده بود

خط دفاع بارسلونا که امباپه مقابل آن هت‌تریک کرده بود

پایگاه خبری فوتبالی - در سال 2021 کیلیان امباپه موفق شد مقابل بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ هت تریک کند اما حالا در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، کیلیان امباپه عملکرد خوبی مقابل بارسلونا نداشت.

به گزارش فوتبالی ، در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2020/21، بارسلونا و پاری سن ژرمن با هم روبرو شدند. در آن زمان رونالد کومان سرمربی بارسلونا بود. بازی رفت در ورزشگاه نیوکمپ برگزار شد و پی اس جی موفق شد در آن بازی با نتیجه چهار بر یک به پیروزی برسد. سه گل از چهار گل پی اس جی را در آن بازی کیلیان امباپه به ثمر رساند و هت تریک کرد. اما نکته ای که وجود دارد این است که در آن زمان خط دفاع بارسلونا با این روز ها بسیار متفاوت بود.

در آن فصل که امباپه موفق شد مقابل بارسلونا هت تریک کند، جوردی آلبا، کلمنت لنگله، جرارد پیکه، اسکار مینگزا و سرجینیو دست مدافع های بارسلونا بودند. اکنون مدافع های بارسلونا ژول کنده، رونالد آرائوخو، پائو کوبارسی، اینیگو مارتینز و ژائو کانسلو هستند و امباپه در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی در پارک ده پرنس مقابل آن ها حرفی برای گفتن نداشت.

1471