قطعی شدن جدایی مهاجم منچستریونایتد پس از 9 سال

قطعی شدن جدایی مهاجم منچستریونایتد پس از 9 سال

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ و منچستریونایتد در مسیر از دست دادن یکی از بازیکنان قدیمی خود قرار دارند چرا که جدایی این ستاره صد در صد قطعی است. 

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد در این فصل در فاز گلزنی مشکل داشته است چرا که سیزدهمین تیم لیگ انگلیس از نظر تعداد گل بوده اند و به طور مثال لوتون قعرنشین فقط یک گل کمتر از آنها زده است. 

یونایتد با وجود مشکل گلزنی قرار است که یکی از مهاجمانش را در تابستان از دست بدهد. شایعات زیادی در مورد آنتونی مارسیال مهاجم فرانسوی وجود داشت و حالا اخبار حاکی از آن است که این بازیکن 28 ساله در پایان فصل، پس از 9 سال از اولدترافورد خارج خواهد شد.

فابریزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:" آنتونی مارسیال در پایان فصل از منچستریونایتد جدا می شود و از این بابت تردیدی وجود ندارد. او گزینه ایده آلش را در ماه های آینده انتخاب خواهد کرد و در حال حاضر روی ریکاوری از مصدومیتش تمرکز دارد." 

مارسیال به علت مصدومیت ها و عدم اعتماد تن هاگ، فصل خوبی در اولدترافورد نداشته است و به همین خاطر با اتمام قراردادش در پایان فصل از یونایتد جدا می شود. این بازیکن 28 ساله در این فصل فقط پنج بار فیکس شده که یک گل مقابل اورتون به ثبت رسانده است. 

4125