تنها جایزه‌ای که مسی هنوز به آن نرسیده و رونالدو 15 سال پیش کسب کرد

تنها جایزه‌ای که مسی هنوز به آن نرسیده و رونالدو 15 سال پیش کسب کرد

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی در اینتر میامی بدون تردید از شانس کسب جوایز بزرگ نظیر توپ طلا دور می شود اما شاید در این تیم بتواند به جایزه ای دست پیدا کند که هنوز به کلکسیون افتخاراتش اضافه نکرده و رقیبش کریستیانو رونالدو، پانزده سال پیش به آن رسیده است. 

به گزارش فوتبالی، رقابت کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در دو دهه اخیر، فوتبالدوستان را حسابی سرگرم کرده است و با وجود آن که هر دو به بازنشستگی نزدیک شده اند، رقابت میان این دو همچنان داغ است.  در حقیقت برخی تصور می کردند که شکوفایی هالند و امباپه باعث شود که دو ابرستاره آرژانتینی و پرتغالی به دست فراموشی سپرده شوند اما این اتفاق تا کنون رخ نداده است. 

لیونل مسی حالا برای کسب یکی از عناوینی تلاش می کند که هنوز به کلکسیون افتخاراتش اضافه نکرده است. جایزه پوشکاش هر ساله به بازیکنی می رسد که زیباترین گل سال فوتبال جهان را به ثبت رسانده باشد. مسی با وجود آن که در دوران فوتبالش گلهای تماشایی زیادی به ثبت رسانده، هرگز به این جایزه دست پیدا نکرده است. 

رونالدو در سال 2009 با سوپرگل خود در بازی منچستریونایتد و پورتو با شوتی 40 یاردی به جایزه پوشکاش دست پیدا کرد. در حقیقت شیوه حرکت این توپ، برای خیلی ها شگفت انگیز بود و رونالدو باشایستگی این جایزه را کسب کرد. 

مسی حالا امیدوار است که در اینتر میامی یا تیم ملی آرژانتین بتواند با ثبت گلی تماشایی، جایزه پوشکاش را ببرد تا کلکسیون افتخاراتش را تکمیل کند.

4125