مشخص شدن دو گزینه نهایی هدایت بارسلونا برای فصل 25-2024

مشخص شدن دو گزینه نهایی هدایت بارسلونا برای فصل 25-2024

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز چند ماه پیش اعلام کرد که در پایان فصل از بارسلونا جدا می شود و بارسایی ها پس از تلاش های بسیار برای پیدا کردن جایگزین او، حالا فقط دو گزینه برای هدایت تیمشان در فصل آینده دارند.

به گزارش فوتبالی، خوان لاپورتا و سایر مدیران بارسلونا سخت در تلاش هستند تا جانشینی برای ژاوی پیدا کنند. آنها گزینه هایی نظیر یورگن کلوپ، روبرتو ده زربی، یولیان ناگلسمن و هانسی فلیک را زیر نظر داشته اند و حالا اسپورت کاتالونیا گزارش داده است که فقط دو گزینه برای آنها باقی مانده است: یکی رافا مارکز سرمربی تیم رزروهای بارسلونا (بارسا اتلتیک) یا تغییر نظر ژاوی و ماندنی شدنش در تیم کاتالان. 

مشکلات مالی بارسلونا باعث شده تا لاپورتا و دکو امیدوار باشند که ژاوی حداقل یک سال دیگر در تیم کاتالان بماند  تا نیازی به هزینه کردن برای استخدام مربی دیگری نباشد. در حقیقت ژاوی در دو سال و نیم اخیر با مشکلات مالی بارسلونا کنار آمده است و سعی کرده که با استفاده از بازیکنان جوان، خلاء های ترکیب این تیم را بپوشاند. 

به گزارش اسپورت اگر ژاوی نظرش را تغییر ندهد و نخواهد در بارسلونا بماند، رافا مارکز مدافع مکزیکی اسبق بارسلونا گزینه بعدی است. مارکز رابطه خوبی با لاپورتا دارد و در این فصل نمایش خوبی در بارسا اتلتیک داشته است. او می تواند سیاست پیشرفت بازیکنان لاماسیا در تیم بزرگسالان بارسلونا را ادامه بدهد. وکالت او نیز به عهده ژرژ مندس، ایجنت سرشناس و دوست صمیمی لاپورتا است. 

4125