تیم ملی کشتی فرنگی برزیل در جام تختی شرکت می‌کند

تیم ملی کشتی فرنگی برزیل در جام تختی شرکت می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- رییس هیات کشتی خوزستان از آمادگی این استان برای میزبانی شایسته از رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی خبر داد و گفت: برزیل یکی از تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌هاست.

به گزارش فوتبالی، رمضان جمالپور با اشاره به آمادگی کامل اهواز برای میزبانی از رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی، اظهار کرد:خوشبختانه با حمایت کامل استاندار خوزستان و دیگر مسئولان استانی،‌ برای میزبانی این رویداد بین‌المللی آمادگی کامل داریم و به دنبال این هستیم که میزبانی بسیار خوبی از این رقابت‌ها داشته باشیم.

رییس هیات کشتی خوزستان افزود: تجربه خوبی از برگزاری رویدادهای بین‌المللی در خوزستان داریم و از تجربیات برگزاری مسابقات ۲ سال پیش جام تختی نیز نهایت بهره را خواهیم برد تا مسابقات را در بهترین حالت ممکن برگزار کنیم.

وی درباره تیم‌های خارجی شرکت کننده در رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی، گفت: تاکنون حضور تیم‌های برزیل، ارمنستان و عراق در این رقابت ها قطعی شده و فدراسیون کشتی در حال رایزنی برای حضور یکی دو تیم دیگر نیز در این رقابت‌هاست. قطعا سطح کیفی مسابقات با حضور فرنگی کاران ایران و تیم‌های خارجی در سطح قابل قبولی خواهد بود.

جمالپور در پاسخ به این سوال که مسابقات در چه سالنی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: ما دو سالن گیت بوستان و نفت را در اختیار داریم و قرار است در جلسه شورای هماهنگی مسابقات که با حضور شخص استاندار خوزستان برگزار می‌شود، درباره تعیین سالن مسابقات تصمیم‌گیری شود. ترجیح و خواسته ما برگزاری این رقابت‌ها در سالن نفت است چرا که هم دسترسی مردم راحت‌تر است و هم سالن گنجایش بیشتری دارد.

رییس هیات کشتی خوزستان در پایان، گفت: هزینه برگزاری مسابقات بالاست و هدف این است که با بهره‌گیری از حامیان مالی این رقابت‌ها را با بهترین کیفیت برگزار کنیم.

7474