رفتار وحشیانه هافبک سابق بارسلونا: به خانه اجاره‌ای 230 هزار یورو خسارت زد!

رفتار وحشیانه هافبک سابق بارسلونا: به خانه اجاره‌ای 230 هزار یورو خسارت زد!

پایگاه خبری فوتبالی - آردا توران در فصل 16-2015 از اتلتیکو به بارسلونا ملحق شد.

به گزارش فوتبالی، هافبک ترکیه ای در آن زمان، عمارتی را در محله اسپولگس یوبرگات اجاره کرد اما مالک آن خانه تصور نمی کرد که در ماه های بعدش با چه شرایط عجیبی مواجه شود. در حقیقت مالک این خانه گفته است که عمارت هجده میلیون یورویی او در زمان اقامت توران در این خانه، ویران شده است. 

آردا توران سه سال در این خانه زندگی کرد و بیش از 230 هزار یورو به این خانه و تجهیزاتش خسارت زده و هنوز که هنوزه برخی از بخش های اجاره ماهانه این عمارت را نپرداخته است. مالک این خانه می گوید که توران که در زمان اجاره خانه خیلی خوشحال بوده، دیوانه وار فریاد می زده است:" ویسکا بارسا، بارسا، بارسا!"

عمارت مورد اشاره، هفت اتاق خواب و 9 سرویس بهداشتی دارد و  هال با بیش از صد متر مربع مساحت، سالن سینما، استخر با چشم انداز شهر بارسلونا و یک اتاق گلف مجازی بخش های دیگری از ان هستند. آردا توران به دیوارها، مبلمان و وسایل برقی خسارت زده است. 

مالک خانه می گوید که آردا توران و دوستانش از تماشای فوتبال هیجان زده می شدند و کنترل تلویزیون را به درون استخر می انداخته اند. وی می گوید:" قیمت این کنترل هزار یوروست و فکر می کنم که ده، پانزده کنترل را به آن جا پرتاب کرده اند. جای سوختگی ناشی از سیگار در جای جای عمارت و روی مبلمان ها دیده می شود." 

مالک این عمارت مجبور شده برای بازسازی آن بیش از 230 هزار یورو هزینه کند  و از سویی توران قبض های برق، آب و گاز را به ارزش 84 هزار یورو نپرداخته است. مالک عمارت از توران شکایت کرده و این شکایت همچنان در جریان است!

4125