عکس؛ روحیه خوب بازیکن رم در بیمارستان پس از غش کردن درون زمین

عکس؛ روحیه خوب بازیکن رم در بیمارستان پس از غش کردن درون زمین

پایگاه خبری فوتبالی - ایوان اندیکا مدافع رم که در بازی سری آ میان تیمش و اودینزه درون زمین در روز یکشنبه از حال رفته بود، دچار حمله قلبی نشده است.

به گزارش فوتبالی، بازی لیگ ایتالیا در اواسط نیمه دوم به حالت تعلیق در آمد چرا که ملی پوش ساحل عاجی از حال رفت و بعد از آن بلافاصله به بیمارستان منتقل شد تا مورد سی تی اسکن قرار بگیرد و دلیل درد قفسه سینه او مشخص شود.

آزمایشات اولیه نشان می دهد که اندیکا دچار حمله قلبی نشده است. در حقیقت این بازیکن یکشنبه شب را در بیمارستان سپری کرد و تحت مراقبت قرار گرفت و بازیکنان رم نیز با او در بیمارستان ملاقات کردند. 

باشگاه رم در بیانیه ای در مورد آخرین شرایط اندیکا نوشت:" تیم در بیمارستان به ملاقات اندیکا رفت. ایوان حس بهتری دارد و روحیه خوبی دارد. او برای معاینات بعدی در بیمارستان خواهد ماند. زنده باد ایوان."

بازی رم و اودینزه قرار است که از دقیقه 73 (زمان توقف بازی به علت مشکل اندیکا) از سر گرفته شود. بر اساس مقررات، برای برگزاری 17 دقیقه پایانی بازی باید حداقل 24 ساعت اختلاف زمانی ایجاد شود. از سویی رم باید در روز پنجشنبه در یک چهارم نهایی لیگ اروپا به مصاف میلان برود. 

ده روسی در گفتگوی اخیرش گفته است که جایی برای نگرانی در مورد اندیکا وجود ندارد و حال این بازیکن خوب است.

4125