وایرال شدن پسر مسی پس از ثبت پنج گل در یک بازی

وایرال شدن پسر مسی پس از ثبت پنج گل در یک بازی

پایگاه خبری فوتبالی - ماتئو پسر لیونل مسی به نظر می رسد که خیلی دوست دارد که مسیری مشابه پدرش را تکرار کند. در حقیقت این بازیکن پس از ثبت پنج گل در یک بازی در تیم زیر 9 سال اینتر میامی، در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته و حسابی وایرال شده است!

به گزارش فوتبالی، تصاویری در شبکه های اجتماعی وایرال شده که نشان از درخشش پسر مسی دارد. ماتئو در این بازی با یک ضربه کاشته عالی برای باشگاه اینتر میامی گل می زند و چهار گل دیگرش هم روی حرکات انفرادی و تماشایی به ثمر می رسد. او همچنین با فرستادن بوسه به سوی سکوها، یکی از خوشحالی های معروف پدرش را هم تکرار کرده است!

البته این اولین باری نیست که یکی از پسران مسی به خاطر عملکرد درخشانش درون زمین فوتبال مورد توجه قرار می گیرد. پسر بزرگ تر او یعنی تیاگو نیز عملکرد فوق العاده ای را در تیم زیر 12 سال اینتر میامی در مسابقات جام بین المللی ایستر در ماه گذشته داشته است. 

مسی پس از  تماشای درخشش پسرش حالا امیدوار است که به اینتر میامی نیز کمک کند که فصل خوبی داشته باشد. در حقیقت لئو در این فصل پنج گل در لیگ آمریکا به ثمر رسانده و به صورتی پوشان کمک کرد تا در بازی اخیرشان مقابل اسپورتینگ کانزاس سیتی به پیروزی برسند. اینتر میامی هفته آینده بازی مهم دیگری را در مقابل نشویل خواهد داشت.

4125