عکس؛ آشتی دو هافبک جوان رئال مادرید پس از جملات جنجالی

عکس؛ آشتی دو هافبک جوان رئال مادرید پس از جملات جنجالی

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در مقابل مایورکا با گل اورلین شوامنی با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و به نظر می رسید که روند بازی برای سفیدپوشان مادریدی مناسب باشد اما اتفاقی در جریان بازی، به شدت خبرساز شد.

به گزارش فوتبالی، روی پاس طلایی مودریچ در نیمه دوم، براهیم در چند قدمی دروازه مایورکا با دروازه بان حریف تک به تک شد اما به علت بی دقتی این فرصت طلایی گلزنی را از دست داد.خود مودریچ از این که براهیم این فرصت را از دست داده، عصبانی شد. اما دوربین ها توانستند فدریکو والورده هافبک اروگوئه ای را شکار کنند که فریاد می زد "توپ لعنتی را بزن" و حتی زیر لب، جمله زشتی را خطاب به مادر براهیم دیاز گفت!

در تمرین روز یکشنبه رئال مادرید اما به نظر می رسد که این مشکل، رفع شد. در حقیقت براهیم دیاز و فدریکو والورده تصویری از خودشان در کنار همدیگر با لبخند منتشر کردند تا نشان بدهند که مشکلی با هم ندارند. فده از عبارت "برادرم" استفاده کرد تا مانع از تشدید شایعات شود.

رئال مادرید چهارشنبه شب بازی بسیار مهمی مقابل منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد خواهد داشت که به نظر می رسد که در حال حاضر روحیه رئالی ها خوب است. بازی رفت با تساوی سه بر سه به اتمام رسید و با توجه به لغو قانون گل زده در خانه حریف، در بازی برگشت همه چیز برابر باشد و شانس دو تیم، مساوی باشد.

4125