نقاشی زیبای هواداران لورکوزن: پادشاه ژابی

نقاشی زیبای هواداران لورکوزن: پادشاه ژابی

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران لورکوزن بدون تردید ژابی آلونسو را به عنوان یکی از اسطوره های همیشگی خود در یاد خواهند داشت.

به گزارش فوتبالی، ژابی آلونسو به عنوان یک مربی جوان و تازه کار دست به شگفتی بزرگی زد و توانست لورکوزن را برای اولین بار در تاریخ 120 ساله اش به قهرمانی بوندسلیگا برساند. در حقیقت لورکوزن تا کنون چندین بار تا مرز قهرمانی رسیده بود اما موفق نشده بود. تیم ژابی که در کل فصل بسیار منسجم عمل کرده بود، مقتدرانه و با قدرت توانست قهرمانی خود را بالاتر از بایرن مونیخ کسب کند و به سلطه باواریایی ها بر بوندسلیگا خاتمه بخشد.

ژابی در اوج محبوبیت در میان هواداران لورکوزن قرار دارد. یکی از هواداران لورکوزن در بازی یکشنبه شب این تیم، روی یک پارچه تصویری از ژابی با تاج را نقاشی کرد و در موردش نوشت:"پادشاه ژابی" تا نشان بدهد که این مربی را ستایش می کند.

ژابی تصمیم گرفته است که فصل آینده نیز هدایت لورکوزن را به عهده داشته باشد و با این تیم در لیگ قهرمانان اروپا نشان بدهد. معمولا مربیانی مثل ژابی ترجیح می دهند که پس از یک فصل درخشان در تیم های کوچک، بلافاصله به تیم های بزرگ نقل مکان کنند اما به نظر می رسد که ژابی سعی می کند که بدون عجله و حساب شده تصمیم بگیرد.

4125