رکورد ویژه پرسپولیس مدلِ لیگ 23؛ گلزن در بازی‌های خانگی!

رکورد ویژه پرسپولیس مدلِ لیگ 23؛ گلزن در بازی‌های خانگی!

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس تنها تیمی است که موفق شده در تمامی بازی‌های خانگی این فصل خود گلزنی کند!

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس که با رقیب دیرینه خود، استقلال رقابت تنگاتنگی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد و برای تکرار عنوان خود در سال گذشته با چالش جدی مواجه است یک آمار ویژه را در فاصله 7 هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ بیست و سوم از خودش برجای گذاشته است.

قرمزها که تا به اینجای کار از 23 مسابقه قبلی خود موفق به کسب 49 امتیاز شده‌اند و در فاصله حداقلی با صدر جدول قرار دارند در همه بازی‌های خانگی این فصل خود موفق به بازکردن دروازه رقبا شده‌اند که نکته بسیار مهمی در موفقیت‌های این تیم در بازی‌های خانگی بوده است.

پرسپولیس در 12 بازی که به عنوان میزبان در ورزشگاه آزادی برگزار کرده است موفق به کسب 30 امتیاز شده و متحمل شکستی نشده است تا با یک بازی بیشتر نسبت به استقلال بهترین عملکرد را در قیاس با سایر تیم‌های حاضر در لیگ برتر در این زمینه داشته باشد! 

همچنین پرسپولیس 19 بار دروازه رقبای خود در بازی‌های خانگی را باز کرده‌ و تنها 7 بار دروازه‌شان باز شده است. این در حالی است که قرمزپوشان در 7 مسابقه‌ هم موفق به ثبت کلین‌شیت شده‌‌اند.

پرسپولیس تا پایان فصل 3 بازی خانگی مهم در برابر تیم‌های سپاهان، استقلال خوزستان و مس رفسنجان دارند که هر کدام از آن‌ها نقش مهمی در تعیین سرنوشت قهرمان این فصل لیگ برتر دارد.

۹۰۹۸