۱۱ بازی بدون کلین شیت برای لیورپول و یورگن کلوپ!

۱۱ بازی بدون کلین شیت برای لیورپول و یورگن کلوپ!

پایگاه خبری فوتبالی- لیورپول در دیدارهای اخیر خود در رقابت های لیگ برتر انگلیس آمار گل خورده جالبی را به جای نگذاشته است.

به گزارش فوتبالی، پس از شکست عجیب قرمزهای بندر مرسی ساید و دور شدن از کشی عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس آمار گل های دریافتی این تیم در دیدارهای اخیر ضعیف تر شد. براساس آمار تیم لیورپول در ۱۱ بازی اخیر خود در لیگ برتر انگلیس فقط ۱ کلین‌ شیت یا بازی بدون گل خورده داشته که این بازی مقابل ناتینگهام فارست بوده است. حتی حضور دوباره آلیسون بکر در چهارچوب دروازه لیورپول به جای کلهر هم نتوانست به بسته ماندن تور دروازه لیورپول کمکی کند.

لیورپول که مدت ها بود در مقابل تیم کریستال پالاس شکستی را تجربه نکرده بود با باخت در این دیدار پس از مدت ها یک شکست را مقابل تیم شهر لندن تجربه کرد. آخرین باری که کریستال پالاس موفق به پیروزی مقابل لیورپول شده بود به آپریل ۲۰۱۷ باز می گردد که در آن بازی لیورپول در آنفیلد مقابل کریستال پالاس با نتیجه ۲-۱ شکست خود و تنها گل لیورپول در آن دیدار توسط فیلیپه کوتینیو به ثمر رسیده بود.

البته یک نکته عجیب در مورد تقابل های یورگن کلوپ و کریستال پالاس وجود دارد. کریستال پالاس تنها تیم لیگ برتری انگلیس است که از زمان حضور یورگن کلوپ در تیم لیورپول موفق شده ۳ بار در آنفیلد به پیروزی برسد که به تاریخ های زیر باز می گردد:

۱) لیورپول ۱-۲ کریستال پالاس (۲۰۱۵)
۲) لیورپول ۱-۲ کریستال پالاس (۲۰۱۷)
۳) لیورپول ۰-۱ کریستال پالاس (۲۰۲۴)

۱۰۰۹