علاقه آرسنال برای جذب مهاجم بولونیا جدی‌تر شد

علاقه آرسنال برای جذب مهاجم بولونیا جدی‌تر شد

پایگاه خبری فوتبالی- مدتی است که باشگاه آرسنال به دنبال خرید مهاجم هدف است اما هنوز به گزینه‌ای قطعی نرسیده‌اند. گزارش‌ها حاکی از آن است که جاشوا زیرکزی مهاجم آماده‌ی این فصل بولونیا حالا به جدی‌ترین گزینه‌‌ توپچی‌ها تبدیل شده است.

به گزارش فوتبالی، آرسنال جدیدترین تیمی است که به جذب استعداد جوان بولونیا، جاشوا زیرکزی ابراز علاقه کرده است. طبق گزارش‌ها، توپچی ها به دنبال یک مهاجم جدید هستند، با هدف تقویت گزینه‌های تهاجمی خود و ایجاد رقابت برای گابریل ژسوس و کای هاورتز.

آرسنال مهاجم هلندی را به عنوان یکی از اهداف اصلی خود معرفی کرده است و تمرکز خود را از علاقه‌های قبلی مانند ایوان تونی از برنتفورد دور کرده است.

آرسنال که در ابتدا به جذب ایوان تونی چشم دوخته بود، نظر خود را تغییر داد و میکل آرتتا سرمربی توپچی‌ها به دنبال بازیکنی با مشخصات متفاوتی بود. یکی دیگر از اهداف آنها ویکتور گیوکرش از اسپورتینگ است اما به دلیل بند آزادسازی سنگین ۸۶ میلیون یورویی‌اش، با موانع مالی مواجه خواهند شد.

آرسنال به همراه یوونتوس و آث‌میلان به عنوان پیشتاز در رقابت برای جذب بازیکن ۲۲ ساله هلندی ظاهر می‌شود. آستون ویلا نیز برای جذب زیرکزی ابراز علاقه کرده است.

پیشرفت قابل توجه زیرکزی در این فصل نشان دهنده پتانسیل قابل توجهی برای رشد بیشتر او است و این بازیکن را به سرمایه گذاری بلندمدت جذابی برای آرسنال تبدیل می کند. بولونیا ارزش زیرکزی را حدود ۸۰ میلیون یورو (تقریبا ۶۸.۵ میلیون پوند) می‌داند.
۱۴۲۸