تیم انگلیسی به دنبال آوردن ژوزه مورینیو

تیم انگلیسی به دنبال آوردن ژوزه مورینیو

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی در حال حاضر بدون تیم است و باید دید که چه تصمیمی برای آینده خود خواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی ، ژوزه مورینیو پس از این که از هدایت تیم آ اس رم برکنار شد در حال حاضر بدون تیم است و سرمربی تیم دیگری نشده است. حرف و حدیث ها درباره آینده ژوزه مورینیو زیاد است و نام تیم های مختلفی پیرامون او مطرح شده است.

به نقل از TEAMtalk، ژوزه مورینیو در حال حاضر مورد توجه تیم وستهام یونایتد در لیگ برتر انگلیس قرار گرفته است. اکنون سرمربی وستهام دیوید مویس است اما این احتمال وجود دارد که تیم انگلیسی در انتهای فصل دست به تغییر سرمربی خود بزند و شخص دیگری را به جای مویس به باشگاه بیاورد. ژوزه مورینیو یکی از گزینه های اصلی جانشینی دیوید مویس است.

پس از این که وستهام یونایتد در این هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس مقابل فولام شکست خورد، حرف و حدیث ها درباره برکناری دیوید مویس بسیار زیاد شده است و باید دید که در نهایت چه اتفاقاتی می افتد.

وستهام در حال حاضر در جدول رقابت های لیگ برتر انگلیس، در رده هشتم ایستاده است. مورینیو در لیگ برتر انگلیس سابقه هدایت چلسی و تاتنهام را دارد و باید دید که سرمربی وستهام می شود یا خیر.

1470