خسته مثل حال فوتبال شیراز؛ آخرین تیم شیراز هم سقوط کرد

خسته مثل حال فوتبال شیراز؛ آخرین تیم شیراز هم سقوط کرد

پایگاه خبری فوتبالی- با سقوط تیم فوتبال زنان فرا ایساتیس شیراز به دسته یک حالا دیگر شیرازی ها هیچ تیمی در لیگ برتر فوتبال ندارند.

به گزارش فوتبالی، در پایان لیگ برتر فوتبال زنان تیم فوتبال فرا ایساتیس شیراز به همراه آوا تهران به لیگ دسته یک فوتبال زنان سقوط کرد تا شیرازی ها باز هم سقوط را تجربه کنند.

استان فارس که از دیرباز در فوتبال مردان با تیم های فجرسپاسی و برق شیراز همواره در لیگ برتر ظاهر می شد حالا کم کم به روز های تلخ خود نزدیک می شود تا شاید مانند مشهد فوتبالش رو به گمنامی برود. 

پس از انحلال برق و سقوط فجر به دسته یک فوتبال مردان، تنها امید استان فارس در لیگ برتر به تیم فرا ایساتیس کران در لیگ برتر فوتبال زنان بود که این تیم هم به سرنوشت دیگر تیم های شیرازی دچار شد و به لیگ دسته یک زنان سقوط کرد.

فرا ایساتیس دو فصل قبل به لیگ برتر فوتبال زنان صعود کرد اما هیچگاه مورد حمایت مسئولان شیراز قرار نگرفت تا پروانه خسروی و سمانه امیری این تیم را به صورت شخصی به جلو ببرند. آن ها فصل گذشته با قرار گرفتن در جایگاه هشتم لیگ را به پایان رساندند اما امسال از شروع فصل وضعیت بحرانی بر این تیم حاکم بود به طوری که گفته می شود کمترین قرارداد های ممکن را بازیکنان این تیم بسته اند تا در پایان با قرار گرفتن در قعر جدول به دسته یک سقوط کنند. شاید یکی از عجیب ترین اتفاقات برای این تیم، تمرین در ساعت ۸ صبح بود که فقط همین تایم را به تیم زنان می دادند و کادر فنی و بازیکنان هم مجبور بودند در همین تایم تمرین کنند. فرا ایساتیس در دو سال گذشته هیچ بازی ای در ورزشگاه حافظیه نداشت و تنها در بازی پایانی لیگ امسال و به دلیل جشن قهرمانی خاتون برای اولین بار بازیکنان این تیم پای به حافظیه گذاشتند.

در ادوار مختلف لیگ برتر فوتبال زنان تیم های زیادی از شیراز از جمله قشقایی، لران زاگرس و منتخب فارس حضور داشته اند که همگی پس از سقوط منحل شده اند و حالا باید دید فرا ایساتیس هم مانند این تیم ها به خاطرات می پیوندد یا دوباره به سطح اول فوتبال زنان باز می گردد.

۶۰۰۱