پنج بازیکن بارسلونا که باید مراقب کارت گرفتن مقابل پاریسن ژرمن باشند

پنج بازیکن بارسلونا که باید مراقب کارت گرفتن مقابل پاریسن ژرمن باشند

پایگاه خبری فوتبالی - پنج بازیکن بارسلونا در صورت دریافت کارت زرد مقابل پاری سن ژرمن و صعود بارسلونا به مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، بازی رفت مرحله نیمه نهایی را از دست خواهند داد.

به گزارش فوتبالی ، سه شنبه 28 فروردین ماه از ساعت 22:30 به وقت ایران قرار است که بارسلونا و پاری سن ژرمن در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم بروند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رقم می خورد و در نهایت کدام تیم موفق می شود راهی مرحله نیمه نهایی شود.

پنج بازیکن بارسلونا در حال حاضر در این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا دو کارت زرد در سابقه خود دارند و اگر یک کارت زرد دیگر بگیرند بازی بعدی بارسا در لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهند داد. این پنج بازیکن عبارتند از: رونالد آرائوخو، ژائو فلیکس، فران تورس، لامین یامال و فرنکی دی یونگ.

در حقیقت این بازیکن ها باید ضمن ارائه یک بازی خوب از خود مقابل پی اس جی، مراقب این قضیه باشند که کارت زردی دریافت نکنند چرا که اگر کارت زرد بگیرند و تیمشان هم از سد پی اس جی عبور کند و به نیمه نهایی برسد، در آن صورت بازی رفت مرحله نیمه نهایی را از دست خواهند داد.

1470