مسی و رسیدن به عددی ویژه در این فصل لیگ برتر آمریکا

مسی و رسیدن به عددی ویژه در این فصل لیگ برتر آمریکا

پایگاه خبری فوتبالی - بامداد امروز در هفته نهم از رقابت های لیگ برتر آمریکا، اینتر میامی و اسپورتینگ کی سی به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی اینتر میامی با وجود این که میهمان بود موفق شد با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی لیونل مسی عملکرد خوبی داشت و موفق شد یک گل به ثمر برساند و یک پاس گل بدهد. لیونل مسی در این فصل از رقابت های لیگ برتر آمریکا اکنون به یک عدد ویژه رسیده است.

مسی با عملکردی که مقابل اسپورتینگ کی سی داشت، حالا در این فصل از رقابت های لیگ برتر آمریکا به پنج گل و پنج پاس گل رسیده است. لئو مسی پنج بازی در این فصل از رقابت های لیگ برتر آمریکا انجام داده است و در این پنج بازی این آمار را به دست آورده است.

اینتر میامی در حال حاضر در جدول لیگ برتر آمریکا صدرنشین است. البته اینتر میامی تعداد بازی های بیشتری نسبت به تعقیب کنندگان خود در جدول دارد و همین قضیه موجب می شود تا احتمال از دست رفتن صدر جدول بسیار زیاد باشد.

لیونل مسی فعلا پنج گل زده است اما آقای گل لیگ برتر آمریکا نیست چرا که مهاجم های شش گله زیاد هستند و لوییس سوارز هم یکی از آن ها است.

1470