دیوانه‌شدن کاپیتان منچستریونایتد از دست هم‌تیمی‌هایش

دیوانه‌شدن کاپیتان منچستریونایتد از دست هم‌تیمی‌هایش

پایگاه خبری فوتبالی - جیمی ردنپ مفسر برنامه اسکای اسپورتس از برونو فرناندز ستاره پرتغالی منچستریونایتد در مقابل انتقادها دفاع کرد.

به گزارش فوتبالی، از هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس، شنبه شب منچستریونایتد در ورزشگاه ویتالیتی مهمان بورنموث بود و به لطف درخشش و بریس برونو فرناندز از یک شکست دیگر فرار کرد. در چند ماه اخیر، اسطوره های منچستریونایتد بارها از عملکرد برونو فرناندز انتقاده کردند، اما جیمی ردنپ، مفسر اسکای اسپورتس و هافبک سابق لیورپول به تمجید از او پرداخت. 

به نقل از سایت گل، ردنپ به اسکای اسپورتس گفت: "انتقادهای زیادی از برونو می شود. بعضی از آن ها را درک می کنم، اما همچنین فکر می کنم که آن ها ناعادلانه هم هستند. وقتی بازی برونو را تماشا می کنم، بازیکنی را می بینم که واقعاً اهمیت می دهد. منچستریونایتد در بحران فرو رفته، اما برونو سعی می کند تا بازیکنان را در کنار هم نگه دارد. برونو بازیکنی است که شما دوست دارید تیمتان را حول محور او بچینید. اریک تن هاگ باید بیشتر به او اتکا کند. برونو تفاوت را رقم می زند. در باشگاه منچستریونایتد، افرادی هستند که اصلاً به اوضاع تیم اهمیت نمی دهند و همه برونو را مقصر اصلی خطاب می کنند. برونو لیاقت بیشتری دارد."

4416