انگیزه مضاعف توپچی‌ها برای تقابل با شاگردان امری

انگیزه مضاعف توپچی‌ها برای تقابل با شاگردان امری

پایگاه خبری فوتبالی – مارتین اودگارد، کاپیتان آرسنال، از انگیزه مضاعف خود برای رویارویی با استون ویلا پس از خاطرات تلخی که از بازی قبلای مقابل این تیم برای او و هم تیمی‌‌هایش باقی مانده است، پرده برداری کرده است.

به گزارش فوتبالی، گل مک گین در هفتمین دقیقه بازی رفت آرسنال و استون ویلا در ویلا پارک، منجر به پیروزی خفیف شاگردان امری در اوایل این فصل شد. حالا آرسنال و استون ویلا دوباره در شرایطی به هم رسیده اند که انگیزه های زیادی برای پیروزی در این بازی دارند، آرسنال برای قهرمانی در لیگ جزیره می‌جنگد و استون ویلا نیز با توجه باخت سنگین تاتنهام به نیوکاسل، امید زیادی به کسب سهمنیه لیگ قهرمانان فصل آینده دارد.

اودگارد، کاپیتان تیم آرسنال، پیش از این تقابل حساس، از انگیزه مضاعف آرسنالی‌ها برای پیروزی در این بازی گفت:" ما خاطرات دردناکی از بازی بیرون از خانه مقابل استون ویلا در ابتدای این فصل داریم زیرا حس می‌کنیم که لیاقتمان خیلی بیش از چیزی بود که به دست آوردیم. فکر می‌کنم که ما بازی خیلی خوبی را در آنجا به اجرا گذاشتیم اما چیزی به دست نیاوردیم و می‌دانیم که می‌توانیم با استفاده از این موضوع، امروز نتیجه خوبی بگیریم و از آن بازی به عنوان انگیزه ای مضاعف برای خودمان بهره ببریم."

آرسنال با توجه به باخت دقایق پیش لیورپول به کریستال پالاس، می‌تواند با پیروزی در این بازی خانگی، به تنهایی در صدر جدول قرار بگیرد.

2102