تماس بایرن مونیخ با اسطوره رئال مادرید

تماس بایرن مونیخ با اسطوره رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - زین الدین زیدان مربی فرانسوی اسبق رئال مادرید از تابستان 2021 و از زمان ترک رئال مادرید، از دنیای مربیگری خارج شده است.

به گزارش فوتبالی، تیم هایی نظیر یوونتوس و پی اس جی در این مدت شرایط استخدام زیدان را زیر نظر داشتند. در روزهای اخیر، بایرن با وکیل این  مربی تماس گرفته است تا شرایط استخدام او را زیر نظر بگیرد. 

بایرن مونیخ فصل کابوس واری را داشته است توماس توخل که در سیزده ماه اخیر هدایت این تیم را به عهده داشته، نتایج جالبی کسب نکرده است. بایرن فصل گذشته در هفته پایانی به سختی قهرمان بوندسلیگا شد و در این فصل با لیگ آلمان وداع کرده است و به جز لیگ قهرمانان اروپا در هیچ تورنمنت دیگری شانسی برای کسب جام ندارد.

در روزهای اخیر، نمایندگان باشگاه آلمانی با اطرافیان زیدان تماس گرفته اند و از او در این باره پرسیده اند که آیا آماده بازگشت به دنیای مربیگری است یا نه.  بایرن مونیخ همچنان در جستجوی جانشینی ایده آل برای توخل است و زیزو با تجربه سه قهرمانی متوالی در اروپا روی نیمکت رئال مادرید، می تواند گزینه مناسبی باشد. 

در هفته های اخیر، زیدان در مورد حضور روی نیمکت یوونتوس گفته بود:" یک روز در ایتالیا مربیگری کنم؟ چرا که نه؟ هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. دوست دارم به مربیگری برگردم و به آن علاقه دارم." اما حالا به نظر می رسد که او به بایرن نزدیک تر شده باشد.

4125