تکذیب شایعات تغییر نظر ژاوی برای ماندن در بارسلونا

تکذیب شایعات تغییر نظر ژاوی برای ماندن در بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - علیرغم فرم فوق العاده بارسلونا در بازی های اخیر، ژاوی همچنان اصرار به ترک این باشگاه در پایان فصل دارد.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته بارسلونا از هفته سی و یکم لالیگا به مصاف کادیز رفت و موفق شد با تک گل ژائو فلیکس به پیروزی برسد و فاصله اش را با رئال مادرید حفظ کند. کاتالان ها واقعاً بعد از اینکه ژاوی اعلام کرد در پایان فصل از این باشگاه می رود، متحول شدند و حالا شایعاتی مبنی بر تغییر نظر ژاوی و ماندن او در نیوکمپ به گوش می رسد. 

به نقل از سایت گل، اما پس از پایان بازی دکو، مدیر ورزشی پرتغالی بارسا به خبرنگاران گفت: "در حال حاضر ژاوی هیچ برنامه ای برای تغییر نظرش ندارد. اگر خواست بماند، سپس صحبت خواهیم کرد. به خاطر نتایج مثبت اخیر، آرامش خاطر به تیم تزریق شده و حالا بازیکنان اعتماد به نفس بالایی دارند. تیم دارد می برد و ما خیلی درباره ژاوی و آینده اش صحبت می کنیم. این تصمیم شخصی او بود و ما چیز زیادی برای گفتن نداریم. حالا باید به فکر بازی های پیش رو باشیم تا به بهترین شکل ممکن، فصل را تمام کنیم."

بارسلونا در روز سه شنبه در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پاریسن ژرمن خواهد رفت. دیدار رفت در فرانسه با پیروزی 3-2 شاگردان ژاوی به پایان رسید.

4416