یوونتوس به دنبال تمدید قرارداد مهاجم جوان ترکیه‌ای

یوونتوس به دنبال تمدید قرارداد مهاجم جوان ترکیه‌ای

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه یوونتوس قصد دارد تا قرارداد مهاجم ترکیه‌ای خود کنان ییلدیز را تمدید کند و می‌خواهند پیراهن شماره ۱۰ این تیم را به او پیشنهاد دهند.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس قصد دارد تا قرارداد کنان ییلدیز را تمدید کند و فصل آینده زوج او و ویکتور بونیفیس را در خط حمله داشته باشد. علیرغم لینک شدن ییلدیز به برخی از تیم.ها در سراسر اروپا، یوونتوس در موضع خود مصمم است و حضور ییلدیز را برای برنامه های خود ضروری می‌داند.

مدیر ورزشی یوونتوس جیونتولی قصد دارد حضور جواهر ترکیه را در آینده باشگاه تضمین کند و مسئولیت‌های بیشتری را برای فصل آینده در نظر دارد، از جمله پیشنهاد پیراهن شماره ۱۰ که در حال حاضر توسط پل پوگبا کا در حال آستانه جدایی قرار دارد پوشیده شده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که ییلدیز خیلی سریع توانسته در قلب هواداران یوونتوس جا پیدا کند. با توجه به شایعات باشگاه‌هایی مانند لایپزیش، آرسنال، بروسیا دورتموند و لیورپول پیشرفت این استعداد متولد ۲۰۰۵ را زیر نظر دارند. کمک های او به یووه، از جمله یک گل در سری آ و دو گل در کوپا ایتالیا در این فصل، پتانسیل رو به رشد او را نشان می‌دهد.

وضعیت برای یوونتوس مشخص است و آنها در نظر دارند پاداش ییلدیز با افزایش دستمزد ۱ میلیون یورویی در هر فصل، همراه با تمدید قرارداد تا سال ۲۰۲۹ را پیشنهاد بدهند. برای دستیابی به این هدف، یوونتوس ممکن است نیاز به اتخاذ تصمیمات سخت داشته باشد و بازیکنانی مانند ماتیاس سوله را قربانی کند.

۱۴۲۸