نقش جدید گل‌محمدی؛ آلترناتیو اصلی نیمکت‌های بزرگ

نقش جدید گل‌محمدی؛ آلترناتیو اصلی نیمکت‌های بزرگ

پایگاه خبری فوتبالی- زمانی علی دایی، نامش مترادف بود با آلترناتیو. در هر تیمی نامی از او شنیده می‌شد و حالا این جایگاه به رفیق صمیمی‌اش یعنی یحیی گل‌محمدی رسیده است.

به گزارش فوتبالی، به مربی نیاز دارید؟ با یحیی گل‌محمدی تماس بگیرید. این روزها هر تیمی که به دنبال مربی است و هر تیمی که مربی‌اش نتیجه نمی‌گیرد و از شرایط ناراضی است از یحیی گل‌محمدی به عنوان گزینه نام می‌برد.
 تفاوتی ندارد که تیم ملی باشد یا باشگاهی، شهرستانی باشد یا تهرانی به هر حال حتما نام یحیی گل‌محمدی در آن اطراف شنیده خواهد شد. سرمربی سابق پرسپولیس با وجود این که بعد از چندین هفته نتیجه نگرفتن از این تیم جدا شد اما همچنان در لیست برترین مربیان ایرانی، در همان رده بالا حضور دارد. مربی‌ای که نامش در این چند فصل مترادف با جام بوده است و در سالی هم که جام نگرفت تا آخرین هفته‌ها مدعی باقی ماند. به همین دلیل است که هیچ تیمی نمی‌تواند از کنار او راحت بگذرد. در این شرایط که مربیان نام آشنا و گران‌قیمتی مانند خمز و مورایس نتوانستند انتظارات را برآورده کنند چه جایگزینی بهتر از یک مربی ایرانی و کاربلد. تیم امید اولین تیمی بود که بحث حضور یحیی گل‌محمدی را مطرح کرد.

مجید جلالی به واسطه رابطه خوبی که با شاگرد سابقش داشت امیدوار بود که بتواند یحیی را به عنوان مربی تیم امید انتخاب کند. سپاهان هم گزینه بعدی بود. تیمی با ستاره‌های پرشمار که به جای برد به باخت عادت کرده است. در اصفهان حتی قبل از این که زمزمه‌های برکناری مورایس شنیده شود همه می‌دانستند که یحیی گل‌محمدی یکی از گزینه‌ها خواهد بود. مربی‌ای که در بازه‌های زمانی گذشته هم بحث حضورش در اصفهان شنیده شده بود. بعد از آن هم نوبت به تراکتور رسید. باخت 4 بر یک در تبریز و دور شدن از مدعیان قهرمانی، پرونده خمز را تقریبا به صفحات آخر رسانده است. تبریزی‌ها که پیش از این هم سابقه همکاری با یحیی را دارند امیدوارند که با جذب این مربی بتوانند قصه خود را در فصل آینده بهتر و زیباتر بنویسند و به اهداف خود دست پیدا کنند. البته که مدیران تراکتور، حداقل در مصاحبه‌هایشان از سرمربی اسپانیایی، حمایت کرده‌اند.

 خلاصه این که این روزها یحیی گل‌محمدی که در سال‌های گذشته در این برهه، کابوس مربیان لیگ برتری بود که قرار بود آنها را شکست دهد و به جام برسد حالا به آلترناتیو آنها تبدیل شده است. یکی از جذابیت‌های فصل آینده این است که او روی کدام یک از این نیمکت‌ها خواهد نشست.

4326