ستاره هلندی بایرن مونیخ از بازگشت ناگلزمن استقبال می‌کند

ستاره هلندی بایرن مونیخ از بازگشت ناگلزمن استقبال می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- در چند هفته‌های اخیر صحبت‌های زیادی مبنی بر بازگشت یولیان ناگلزمن به بایرن مونیخ مطرح شد و گفته می‌شود اعضای رختکن تیم از این اتفاق استقبال می‌کنند.

به گزارش فوتبالی، یکی از تیم‌هایی که وضعیت نیمکتشان برای فصل آینده نامشخص است، بایرن مونیخ است. آن‌ها در این فصل نتایج چندان خوبی با هدایت توماس توخل به دست نیاوردند و پس از 11 فصل قهرمانی متوالی، در قهرمانی در بوندسلیگا ناکام ماندند.

با این‌که عملکرد آن‌ها در لیگ قهرمانان اروپا خوب بود و حالا اگر در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی بتوانند آرسنال را در ورزشگاه خانگی خود شکست دهند، به مرحله نیمه نهایی می‌رسند. اگر موفق به کسب پیروزی شوند، پس از 3 فصل می‌توانند به جمع 4 تیم برتر لیگ قهرمانان برسند.

با این حال، همچنان هواداران از توماس توخل راضی نیستند و به همین خاطر مدیران باشگاه تصمیم گرفتند در پایان فصل با این سرمربی آلمانی قطع همکاری کنند.

یکی از گزینه‌های اصلی جانشینی توماس توخل در اف سی هالیوود، یولیان ناگلزمن است؛ کسی که فصل گذشته در میانه فصل به دلیل مشکلاتی که با مدیران داشت از این تیم جدا شد و جای خود را به توخل داد.

حالا یک بار دیگر به صورت جدی موضوع بازگشت ناگلزمن به بایرن مونیخ مطرح شده است. مدیران جدید باشگاه روابط خوبی با این سرمربی دارند و اگر او قراردادش را با تیم ملی آلمان تمدید نکند، احتمالا به بایرن مونیخ بازگردد.

حالا ماتیس دلیخت، ستاره هلندی خط دفاعی بایرن مونیخ درباره این موضوع گفت: «من رابطه خوبی با ناگلزمن دارم. فصل گذشته دوران خوبی را با او سپری کردم، اما او در حال حاضر سرمربی تیم ملی آلمان است. باید ببینیم که فصل آینده چه کسی سرمربی ما خواهد شد؟»

1428