پاسخ کوبنده پدر هالند به اسطوره منچستریونایتد

پاسخ کوبنده پدر هالند به اسطوره منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - چند هفته ایست که روی کین، اسطوره منچستریونایتد به عنوان مفسر ورزشی با ارلینگ هالند مهاجم نروژی منچسترسیتی اختلاف پیدا کرده است.

به گزارش فوتبالی، کین پس از بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در برنابئو به شدت از هالند انتقاد کرد و این بازیکن را "در سطح لیگ دسته دو" نامید، مسئله ای که به هیچ وجه به مذاق این بازیکن و پدرش خوش نیامده و از چنین جمله ای راضی نیست. 

هالند مقابل رئال مادرید نمایش جالبی نداشت اما سعی می کند که با عملکرد خوبش در جریان بازی ها  پاسخ انتقادها را بدهد. در حقیقت هالند از روی نقطه پنالتی در بازی منچسترسیتی و لوتون گلزنی کرد. در پایان بازی آلف اینگ پدر هالند با کنایه به کین گفت:" کین و دیگر کارشناس ها گذشته شخصی خود را دارند. احتمالا تصور می کنند که خوب است که  این گونه از بازیکنان انتقاد کنند اما تیم برنده شد و ارلینگ هالند بهترین گلزن لیگ انگلیس است و نمی توان گفت که این قدر بد است."

هالند انگیزه زیادی برای بازی دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید در روز چهارشنبه دارد. ارلینگ در سه بازی قبلی مقابل رئال مادرید  با پیراهن منچسترسیتی موفق به گلزنی شده و امیدوار است که چهارشنبه بتواند در این زمینه طلسم شکنی کند. 

4125