والیبالیست جوان ایران در راه لیگ لهستان

والیبالیست جوان ایران در راه لیگ لهستان

پایگاه خبری فوتبالی- رسانه لهستانی از تمایل تیم وارتا برای به خدمت گرفتن مبین نصری خبر داد.

به گزارش فوتبالی، سران تیم وارتا زاویرسیه لهستان به دنبال به خدمت گرفتن مبین نصری دریافت کننده جوان تیم ملی والیبال ایران هستند. این دریافت کننده 21 ساله که فصل گذشته را در پیکان تهران گذرانده بود مورد توجه تیم وارتا زاویرسیه لهستان قرار گرفته است و سران این تیم به دنبال این هستند تا او را برای فصل بعد به خدمت بگیرند.

مبین نصری سال قبل به همراه تیم ملی جوانان ایران در مسابقات جهانی به مدال طلا رسید. 

رقابت‌های لیگ والیبال لهستان در حال حاضر در مرحله پلی آف قرار دارد با این حال تیم‌ها در فکر نقل و انتقالات برای فصل بعد هستند و مذاکرات تیم‌ها برای فصل جدید رقابت‌ها شروع شده است. 

از جمله دیگر والیبالیست‌هایی که مورد توجه تیم وارتا است می‌توان به جوریج گلادیر، یاکوب نووسیلسکی و آرون راسل آمریکایی اشاره کرد.

سایت siatka لهستان نوشت: این بازیکن تاکنون فقط در کشورش بازی کرده و در صورتی که راهی لهستان شود، جدیدترین لژیونر ایران در لهستان خواهد بود. او کارش را از شهداب یزد شروع کرد و سپس به شهرداری ارومیه رفت و فصل قبل در پیکان تهران بود. نصری در ارومیه به دنیا آمد و در سال ۲۰۲۳ به همراه تیم ملی زیر ۲۱ سال ایران به مقام قهرمانی جهان در این رده سنی دست یافت. در آن تورنمنت ایرانی‌ها با نتیجه ۳ بر صفر لهستانی ها را شکست دادند.

تیم ایران در نیمه نهایی با نتیجه ۳ بر یک مقابل آرژانتین به برتری رسید و در فینال توانست ۳ بر ۲ ایتالیا را شکست دهد. در پایان آن رقابت‌ها نصری به عنوان بهترین دریافت کننده مسابقات انتخاب شد.

نصری در کنار پوریا حسین خانزاده امیدهای والیبال ایران برای سال‌های آتی از جمله المپیک ۲۰۲۸ لس آنجلس است.

7474