حرکت صلح‌طلبانه یک ملوانی؛ عمری با درویش روبوسی کرد

حرکت صلح‌طلبانه یک ملوانی؛ عمری با درویش روبوسی کرد

پایگاه خبری فوتبالی- بازی پرسپولیس و ملوان صحنه تقابل چند پرسپولیسی با تیم سابق‌شان بود.

 به گزارش فوتبالی، جمعه شب در یکی از بازی‌های مهم هفته بیست و سوم لیگ برتر ایران پرسپولیس موفق شد تیم ملوان بندر انزلی را با تک گل عیسی آل کثیر که در اوایل نیمه دوم زده شد شکست بدهد.

یکی از نکات مهم و جالب این بازی رویارویی چند پرسپولیسیِ ملوان با تیم سابق‌شان بود. گذشته از مهدی تارتار که سرمربی ملوان است و همه او را به عنوان یک پرسپولیس متعصب می‌شناسند دو بازیکن هم در صف ملوانی‌ها بودند که همین چند ماه پیش در پرسپولیس بازی می‌کردند.

این دو بازیکن محمد عمری و میلاد سرلک بودند که در نیم‌فصل اول بازیکن پرسپولیس بودند اما با فرا رسیدن زمان انجام خدمت سربازی تصمیم گرفتند به ملوان بروند تا سربازی‌شان را در این تیم بگذرانند.

نکته جالب اما در محمد عمری است. جدایی او از پرسپولیس داستان عجیبی داشت. او تصمیم گرفته بود به ملوان برود اما باشگاه می‌خواست از او تا آخر فصل استفاده کند و در پایان فصل عمری را راهی خدمت سربازی کند.

ظاهرا مذاکرات اولیه با عمری هم مثبت بود. حتی باشگاه پرسپولیس هم خبر این توافق را منتشر کرد. اما ناگهان خبر رسید عمری خودش را سرباز کرده است و قصد ندارد در پرسپولیس بماند.

ظاهرا در جلسه آخری که بین عمری و رضا درویش مدیر عامل پرسپولیس برگزار شده بود دو طرف به اختلافات زیادی در توافق‌‌شان رسیده بودند و همین مساله باعث ناراحتی درویش شده بود.

چند روز بعد هم خبر رسید باشگاه پرسپولیس از محمد عمری شکایت کرده است و از هر باشگاهی که با عمری مذاکره کند و با او قرارداد ببندد شکایت خواهد کرد. هر چند از نتیجه این شکایت‌ها خبری منتشر نشده است.

اما اتفاق جالبی که دیروز افتاد این بود عمری که در ترکیب اصلی پرسپولیس نبود و قرار شد کار را از روی نیمکت شروع کند قبل از سوت شروع بازی به سمت کنار زمین رفت تا با رضا درویش دیده‌بوسی و احوالپرسی کند.

این اقدام عمری در واقع یک حرکت آشتی‌جویانه بود و توانست رابطه نه چندان حسنه دو طرف را کمی بهتر کند. به هر حال عمری بازیکن پرسپولیس است و بعد از پایان سربازی‌اش در ملوان باید باز هم به پرسپولیس برگردد.

1359