تکثیر شجاعت در تیم شجاعی؛ هوادار رنگ عوض کرده است!

تکثیر شجاعت در تیم شجاعی؛ هوادار رنگ عوض کرده است!

پایگاه خبری فوتبالی- نتایجی که هوادار در طی هفته‌های پیشین کسب کرده است قابل تقدیر است.

به گزارش فوتبالی، هوادار که بعد از کسب نتایج نه‌چندان مطلوب با محمود فکری ترجیح داد با این سرمربی قطع همکاری کند تا در اتفاقی ویژه به مسعود شجاعی اعتماد کند و البته به خوبی جواب اعتماد خودش را بگیرد حالا آرام آرام به سمت رده‌های بالای جدول گام بر می‌دارد و امیدوار است لیگ بیست و سوم را با رتبه‌ای تک رقمی به پایان برساند.

هوادار که از زمان جدایی محمود فکری، تنها در 2 مسابقه و آن هم جدال با تیم‌های تراکتور و استقلال شکست خورده است در 10 بازی آخر خود با هدایت مسعود شجاعی موفق به کسب 14 امتیاز شده است که همین سبب شده تا بنفش‌پوشان شمار امتیازات این فصل‌شان به 24 برسد و فاصله‌شان با رده نهم جدول به 6 امتیاز برسد.

روز گذشته مسعود شجاعی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با گل گهر اعلام کرد که به راحتی می‌تواند هوادار را با رتبه‌ای تک رقمی به پایان لیگ بیست و سوم برساند و حالا باید ببنیم او می‌تواند این حرف را عملی کند یا اتفاقات فوتبالی مانع از تحقق این امر می‌شود؟ مهم‌ترین بازی‌های هوادار در ادامه فصل با تیم‌های ملوان، پرسپولیس و سپاهان خواهد بود. ضمن اینکه آن‌ها در جام حذفی هم هنوز حضور دارند و شانس رسیدن به مراحل بالاتر را پیش روی خود می‌بینند.

9098