عذرخواهی احساسی کاپیتان تراکتور (عکس)

عذرخواهی احساسی کاپیتان تراکتور (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - شجاع خلیل‌زاده بابت اتفاقات بازی دیروز با ذوب‌آهن متنی احساسی را منتشر کرد.

به گزارش فوتبالی، بازیکنان تراکتور پس از باخت دیروز این تیم گفت‌وگویی با خبرنگاران در میکسدزون نداشتند و فقط سعید مظفری‌زاده و محمد نصرتی از تیم تراکتور درباره بازی صحبت کردند. صحبت‌های مربی تراکتوری‌ها رنگ و لعاب انتقادی از هواداران این تیم هم داشت و نصرتی با چشمانی اشکبار استعفای خود را اعلام کرد.

اما خبر فوت یکی از هواداران تراکتور که به خاطر نتیجه بازی حالش بد شده و به بیمارستان منتقل شده بود، همه چیز را در تبریز تحت تاثیر قرار داده و اعضای تیم برای این هوادار استوری‌های تسلیت منتشر کردند.

در همین راستا شجاع خلیل‌زاده، کاپیتان تی‌تی‌ها، واکنشی احساسی به این موضوع داشت و البته بابت باخت سنگین به ذوب‌آهن از هواداران این تیم عذرخواهی کرده است. خلیل‌زاده در این استوری علاوه بر عذرخواهی، هواداران و اعضای این تیم را به اتحاد دوباره دعوت کرده و عنوان کرده آن‌ها باید در بازی‌های پیش رو نتیجه کسب شده را جبران کنند.

متن منتشره توسط کاپیتان تراکتور بدین شرح است: «بابت نتیجه بازی دیروز همچنان در شوک، ناراحتی و شرمندگی به سر می‌بریم و فوت هوادار وفادار تیممان هم این درد و زجر را هزار برابر کرد. شرمندگی و عذرخواهی کمترین چیزی است که می‌توانیم بر زبان بیاوریم و من به عنوان کاپیتان تیم و به نمایندگی از اعضای تیم از تمامی برادران و خواهرانی که دیروز با قلبی آکنده از غم و ناراحتی، ورزشگاه را ترک کردند عذرخواهی می‌کنم. الان لحظه‌ای است که با پذیرش اشتباهات خود، همه در کنار هم بایستیم و به خاطر تراکتور بزرگ اتحاد و همدلی را حفظ کنیم چرا که هیچ نامی بزرگ‌تر از تراکتور نیست. در کنار هم برای تک به تک بازی‌های پیش رو خواهیم جنگید و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود و در این راه همانند همیشه به همراهی شما امیدواریم. هر چند که شما همواره حمایت خود را از این تیم مردمی دریغ نکرده‌اید و این ما هستیم که شرمنده شما شدیم و باید جبران کنیم.»

1997